keskiviikko 8. tammikuuta 2014

What you gonna do when...

...you realize... ETTÄ APUASIIS KAMALAA mun viimenen koulupäivä täällä tulee olemaan jo 23. päivä, siiiiis 11 koulupäivää jäljellä enkestä...koska loppupäivät tammikuusta on sitte vaan exams ja se tarkottaa, että kouluun mennään vaa aamulla tekeen niitä tenttejä ja niitä päiviä on niin monta koska yhtenä päivänä tehään vaan yhen periodin kokeita. Eli jos sulla ei oo kun kaks ainetta mistä on exams ni muut päivät sitte on vapaita. Paitsi että en itse asiassa tiedä, tuunko tekeen niitä, koska ne on vielä kesken kun mun lento lähtee eli en kerkee ainakaa tuloksii saamaan, saati sitte tekeen niitä molempia.. Huikamala kuinka tää aika on menny nopeesti ja tuntuu et just vast tulin ja nyt on enää niinku tämä viikko ja kaks kouluviikkoo jäljellä ja mahdollisesti sitte ne tentit. Eiiikä. Nyt mulla rupee oleen kavereita, hauskaa, pystyn puhumaaan ja kaikkee.. Kuitenki. Mulla on ollu hirveen hauskaa pari päivää, on ollu 4 tuntia musikaalin kenraaliharjotusta ja muuta sekoilua sen merkeissä ja ens viikolla onki sitte jo meiän 4 showta. Ja tottakai vielä cast party perjantaina ja sitte onki oikeestaan drama kurssi käyty. Sitä seuraavalla viikolla on ilmeisesti kaikki muu normaalia paitsi koulunkäynti koska se muuttuu niin kovin stressaavaks niitten tenttien takia. Eikä mulla oo muuten jäljellä enää kuin 2 sinfoniaorkesteriharjotustakaan, ensviikon harkka menee sivu suun musikaalin takia.. Ja torstaina mennään TBSO:n konserttiin missä on ohjelmassa ainakin Mozartin klarinettikonsertto <3 Mun seuraava konsertti mihin meen ihan näin yleisöks, on varmaan Tampere-Talossa keväällä. London Symphony Orchestran vierailu yey :D







Henna sua olis tarvittu tänään ;D haha




Mulla ei oo mitään järkeviä kuvia koska oon antanu kameran vaa lojua jossain ilman akkua enkä mä tiiä onko nyt ollu edes mitään oikeen kuvauksellistakaan. Oon yrittäny kirjottaa esseetä ja nyt on aika feeling proud ku sain sen valmiiks... entiiä tuliko edes yhtää sellane ku niissä ohjeissa oli mutta eihaittaa silti. Paljon aikaa on kulunu musikaalin laulunsanojenkin kanssa ja nyt toivon osaavani sekä ne, että koreografiat edes jotenkin... Tulin siis tuohon Hammarskjold Drama Departmentin musikaaliproduktioon mukaan silleen puolivälistä nii että on pitäny opetella paljon itekseen. Hyvin on kuitenki pärjätty ja tuo drama luokka on paras ikinä, meillä on niin paras porukka ja aina hauskaa yhessä :)) Tervettulloo vaa kattoon meiän musikaalia 15. tai 16. päivä jos täällä päin satutte liikkumaan ;D

kuvat: WeHeartIt

-Martta<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti