maanantai 23. joulukuuta 2013

TIP TAP TIP TAP TIPE TIPE TIP TAP

Viime päiviin on kuulunut Paljon joulushoppailua ja paljon tota tavaraa mukaan on tarttunukin, perjantaina meillä oli myös ihan paras flashmob Intercity Mallissa ja vähän on tullu soitettuaki, vaikka pidän nyt pientä lomaa ja annan naaman ja soittimenkin levätä haha.


Miten pärjään joulun ilman sitä fiilistä, kun yrittää ite istua rauhassa ja vaikka kutoa viimestä joululahjapipoa ja ympärillä kaikki nuoremmat sisarukset pitää meteliä ja täpinöissään selittää joululahjoista ja kaikesta mahdollisesta. En olis koskaan ajatellu kaipaavani sitä meteliä ja sekoilua ympärilläni mikä kotona on, varsinki näin aatonaattona kun kaikilla on sellanen kutina ja sellanen ettei ne voi istuu sekuntiakaan paikallaan ja jo aamulla ennen kirkkoon lähtöö kannetaan kaikki mahdolliset tyynyt ja säkkituolit sinne olohuoneeseen kuusen juurelle, että on hyvä paikka varmistettu sitten illalla lahjoja jaettaessa :D Tai se, kun ne kaikki pienet täpinöissään selittää mulle, että mitä joulukalenterista löyty ja että miksen oo avannu vielä oman kalenterini luukkua. Nyt mulla ei oo ollu edes joulukalenteriakaan... Pakko sanoo, että nyt on aatonaatto tai siellä taitaa olla jo aaton puolella, mutta mulla ei oo vielä kunnolla joulua eikä edes joulufiilistä.  Ja sekin on pakko sanoo, että täällä nää tavalliset ihmiset  koittaa koko ajan hävittää joulun oikeeta sanomaa, enää ei kaupoissa huudeta että "Merry Christmas!" vaan enneminki kuulee jotain niinku "Happy Holidays!" tai jotain ja tää on niin outo ja tyhmä juttu. Anyways, huomenna meen mun yhden parhaan kaverin luo syömään ja jotain muuta, nää juhlii oikeesti vasta 25. päivä ja näin. Parasta on se että näen vähän kanadalaista joulunviettoakin, mutta koko ajan mulla on kuitenki ikävä Suomen joulua... Vaikka tiedän että tää on vaan yks joulu ja niitä tulee vielä monta ja....silti. Ja mä olin ladannu tähän jo monta kuvaaa mutta sitte mun kone tilttas ja kaikki hävis enkä jaksanu ladata uudestaaan...taisiis kyl mäki vähä sekoilin XD mut eisiit sen enempää.

Ihanaaaaa Joulua kaikille ja pitäkää huoli ittestänne ja toisistanne!!! <3

-Martta
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti