sunnuntai 12. tammikuuta 2014

I ♥ Winter

Hello!

Aluks höpötystä siitä, etten ole kerinnyt mitään kunnon kuulumispläjäystä kirjottamaan, oon ollu koko viikon menossa, kenraaliharjotuksia, tuliaisostoksia ja koulujuttuja on riittäny ja soitollekki on pitäny löytää aikaa. Ekat sinfoniaorkesteriharkat tälle vuodelle on soitettu ja Limingan musiikkileirille ilmottauduttu :)

 Meillä oli siis eka iso harjotus musikaalista tiistaina, ja ens viikolla on sitte tiistaina vielä isoin kenraaliharjotus, aikaa on varattu 3.35 pm - 10.35 pm että jes oon joskus puolenyön aikoihi kotona vissiin ja sitte pitäs aamulla olla jo 8.45 am koululla valmiina ensimmäistä alakoululaisille tarkotettua esitystä varten. Sen jälkee on vähän aikaa vissii syödä ja käydä bandissa kääntymässä, syödä taas ja venailla 5. pm alkavaa valmistautumista 7.00 pm alkavaan iltanäytökseen. Kotiin pääsee varmaan joskus 10 jälkeen vaihteeks. Sama toistuu torstaina :D Molempina päivinä meiän esitykseen tulee aamulla noin 500 alakoululaista ja illalla toiset 500 sitte kavereita, sukulaisia, mummoja kummeja vanhempia ja ketä nyt vaan. Ja sitte heräillään virkeenä kouluun perjantaiaamulla ja illalla vielä cast party ja jotain palautetta esityksistä. Ja viikko menee oikeestaan siinä, tuntuu ettei oo enää oikee mitää aikaa täällä, ikävä tulee...

Niin, ja kyllä se -20 tai -30 pakkasta on ihan kiva, kun täällä on ollu nyt lauhempaa, jotain -5, niin kun näitä teitä vaan suolataan, ei aurata, ni täällä on kauheee kurakeli. Ja siis ku täällä aurinko paistaa suorempaan taivaalta tähän aikaan vuodesta, nii tiet sulaa heti ku aurinko vähän paistaa. Eli kyllä mä oon kanadalaistunu sen verran ainaki että pakkanen ei tunnu enää niin pahalta. TALVI <3

Sitte jotain kuvia ostoksista mitkä oon osan tehny jo varmaa kaks viikkoo sitte alennuksista ja tuliaisistahan ei voi kuvia vielä laittaa joten:













Ja heii Pihlaa kiitos paketista pelastit mun piiitkän tiistaipäivän <3
-Martta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti