torstai 31. lokakuuta 2013

Helsinki-Munchen-Toronto-Thunder Bay & High School meeting

 
Hello!

Nyt mä päätin sit tehdä huonolaatusilla kuvilla täytetyn kertomuksen mun matkasta ja tapaamisesta Hammarskjold High Schoolin vararehtorin Coral Charltonin kanssa. Tuo koulu on kyllä varmasti parhautta, opettajat mahtavia ja kummallisia mut kaikki tulee kyllä tosi hyvin toimeen nuorten kanssa tai siltä ainakin näytti.

Koulussa on ihan erilainen henki kun Suomessa, mutta ihmiset on kyllä muutenkin sosiaalisempia. Huomenna sitten meen oikeille tunneille sinne ja saan kaikki kirjat ja nuotit ja kaiken muun sälän. Mulla on parhaat aineet ikinä <3 ekalla tunnilla eli perioid 1 mulla on Band ja Orchestra, 2 perioidilla mulla on CA geography, sitten lunch time, ruokailun jälkeen yritän kuumeisesti löytää järkevän tien koulun kaukaisempaan luokkaan eli mulla on 3 perioid Drama ja 4 period on varmaan se vaikein ja tottakai hyödyllisin eli English

. Odotan todella innolla varsinkin tota orkesteria, ne oli laittanu mut siihen heti valmiiks ja kysy että "You play clarinet? You want to play in band?" parhautta :D ja sen vararehtorin tytär soittaa kans klaraa ja tapasin jo muitakin soittajia. :)

Mut sitten siihen lentomatkaan joka kesti kivat 21 tuntia ainaki vaihtoineen ja multa meinas ihan oikeesti jaksaminen loppuu Toronto-Munchen välillä, kun se kesti melkein 10 tuntia ja lähti vähän myöhässä ni saatiin odottaa Munchenin kentällä ties kuinka kauan. Toronto-Thunder Bay - välillä mun vieressä istu joku perus canadian joka heti alko kyselee et "How are you..." Täällä ihmiset on niiiin paljon sosiaalisempia ja vieraillekin ihmisille hymyillään.




 Mun ainoa ostos lentokentältä. Jee tää tuoksuu hyvälle XD
 
Munchenin lentoa venaamassa Helsinki-Vantaalla.
 
Toosi virkeänä ja muutenki edustavana Toronton lennolla.
 
Tottakai mä tykkään lentokoneen ihmeellisistä ruuista, mitä sä luulit...?
 
Thunder Bayta kohti, viimenen lento.
 
My room, I love that (:
 
 
Niin ja mä sain tänään koulusta järkyttävän määrän papereita, student handbookin, koulun kartan, lukujärjestyksen ja sitte tietysti kuuntelin kauheen pitkät selitykset hall passeista ja muista säännöistä mitä koulussa on. Kouluun ei saa tulla liian paljastavissa vaatteissa, spagettiolkaimissa, tuubitopeissa, legginseissä tai vastaavissa. En kyllä oo varma moniko näitä noudattaa mutta ompahan tälläset kuitenkin. Ja tottakai mä sain myös oman lockerin eli kaapin ja sit sellasen vammasen lukon mitä pitää pyörittää eri suuntiin että se aukeaa ja menee lukkoon. En osaa.. Enkä edes muista missäpäin koulua mun kaappi on... Mutta eiköhän se siitä sitte, huomenna klarinetti ja reppu mukaa ja kouluun eksymään :D
 
 
-Martta<3
 

1 kommentti:

  1. Ihanaa Martta! Toivottavasti Sulla on tosi kiva kolme kuukautta:D

    VastaaPoista