maanantai 20. tammikuuta 2014

LOVELY

En voi muuta sanoo, kun että nää ihmiset on vaan ihania... Kuinka moni ihminen on hymyilly mulle tänäänki ja kuinka monta kertaa oon saanu kysymyksen että miks lähdet näin pian. Näitten ihmisten sosiaalisuus ja kohteliaisuus on vaan jotain niin parasta. Monta kertaa avataan ovi toiselle ja kiitetään joka pienestäkin jutusta.

Mun viimenen kouluviikko täällä alkoi tänään. Tulee ikävä. Tuntuu että just vasta alotin Hammarskjoldissa ja etin niitä luokkia ja olin ihan hukassa. Ja alotin ujona kyselemään mahdollisuuksista soittaa sinfiksessä...ja oon saanu kohta kolme kuukautta tasokasta opetusta ja on vaa kiitetty että tulin soittamaan, ilman mitään maksua.

Nyt on 3 päivää koulua jäljellä, tentit alkaa perjantaina enkä oo niitä ilmeisesti tekemässä, ainakin english on pois kuvioista, huomenna selviää muut. Pyydän vaan tulokset kaikesta mitä oon ennen tenttejä saanu tehtyä. Näillä näkymin saan sitte vielä muutaman päivän loman koulusta ennen kuin palaan Suomeen, tulee tarpeesee, ne matikantehtävät odottaa vieläkin tekijäänsä. (moikka opettajat..) Onneks oon kuitenki saanu kemian ja biologian tehtyä niin että matikan lisäks vielä 3 kappaletta uskontoa odottaa lukijaansa koko kolmen kuukauden koulutehtävistä. Niin ja se musiikinteoria 3 pitäs kans opiskella, suoraan kokeisiin pääsen sitte. Sitä onneks luen ihan mielelläni.

Kävin lauantaina Intercity Mallissa, päätarkotuksena oli hakea pienempi matkalaukku käsimatkatavaroille mutta ihmeesti sieltä muutakin löyty ;) Halusin ehdottomasti ton AirCanadan laukun koska toi violetti sopi´mun vihreeseen isoon matkalaukkuun. Suomeen palaan siis klarinetin, ison matkalaukun, pienen matkalaukun, repun ja käsilaukun kanssa. Koska mulle kerrottiin että saa olla vielä reppukin selässä täältä palatessa ja pakko on olla muutenki, tavara ei oo ainakaan vähentyny siitä kun tulin tänne..





















-Martta


2 kommenttia:

  1. Hihi sulla on tossa tokavikassa kuvassa samallainen paita ku mulla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toi oli mun musikaali asu.. tajusin siinä pari päivää ennen mitä tarkottaa "blaid shirt" ja mitä "black shirt" koska oli vähän selittämistä ku mulla oli ekaks musta paita....:D

      Poista