lauantai 18. tammikuuta 2014

HONK! MEMORIES♥

Eli jos jollekkin on vielä jääny epäselväks, olin mukana meiän koulun musikaalissa. Mä rakastan tota meiän Senior Drama Class porukkaa, ne on kaikki tosi ihania ja mä tuun aina muistamaan mun ekan päivän koulussa ja sen että ensinnäkin löydän tuon koulun suurimman ja perimmäisen luokkahuoneen jostakin. Sisälle päästyäni ensimmäinen kysymys on "Why you are in our class, who are you?"Mutta sen jälkeen kun sain hämmästykseltäni sönkättyä jotain suuntaan: "I'm from Finland and I'm an exchange student..." Kysyjä tulee, heittää ylävitosen ja toivottaa tervetulleeks :) Tuon jälkeen paljon on tapahtunu tuon luokan kanssa, ollaan käyty teatterissa kattomassa joku jännä juttu ja päästy tapaamaan näyttelijöitä, harjoteltu, harjoteltu ja harjoteltu, nukuttu drama luokan lattialla, naurettu kippurassa ja selvitty 4 esityksestä missä kaikissa oli jotain 500-600 ihmistä. Mulle tulee ikävä tuota luokkaa, kaikki otti mut niin ihanasti vastaan ja on aina jaksanu kuunnella mua vaikka min englanti on vammannu ja en oo heti käsittäny kaikkia kysymyksiä.

Musikaali oli siis nimeltään HONK! Junior, tavallaan moderni versio Rumasta Ankanpoikasesta. Mulla oli rooli vain lauluissa ja koreografioissa, mutta parasta oli olla osa tota porukkaa koska koko koulukin tiesi ja tunsi meiät ja oli jotenki hienoo esiintyy koululle monta kertaa jo ennen varsinaista showta. Olin niiin onnellinen kun esitysten jälkeen kaverit esittelee mua vanhemmilleen ja kaikkee. Se tunne kun koulun rehtori tulee kiittämään mua ja meiän apuohjaajaa Caylynia viimesen esityksen jälkeen ja tajuaa että oon "se suomalainen tyttö.." Myöhemmin tuun saamaan muutaman videopätkän ja lisää kuvia mutta tässä meiän cast photo:

Thank You, I will never forget you guys!♥

-Martta

 

   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti