perjantai 31. tammikuuta 2014

GOODBYE CANADA♥

Hi, mä tulin nyt vielä nopeesti kirjottamaan ennen kun astun Frankfurtiin lähtevään koneeseen täältä Torontosta. Muuta en voi sanoo, kun että aika on menny nopeesti, just vasta istuin tuolla toisessa päässä tätä kenttää ja odotin lentoa Thunder Bayhin. Nyt istun täällä odottamassa lentoa takasin kotiin päin, tosin vielä Frankfurtissa vaihdetaan konetta ja jatketaan Helsinkiin. Mun ihanat vaihtarikaverit Hina ja Sufie tuli saattaan mua kentälle ja oli parasta nähä heidätki vielä ennen lähtöä, ei mitään hajua koska tuun näkemään heitä uudestaan, Kiinaan ja Japaniin on pitkä matka.




Kaikkia kavereita oon kutsunu käymään Suomessa ja kovasti muakin on toivottu tulemaan tänne uudestaan, sanottu, että me ei pärjätä ens vuoden Toronton musiikkifestivaalia ilman sua :D

Nyt mä meen kiertelemään viimeset kaupat mitä tältä kentältä löytyy ja sitte suuntaankin jo portille ja 7-8 h lento odottaa :)

ja tänhän sitte piti ilmestyy blogiin Toronton kentällä....

-Martta
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti