tiistai 29. lokakuuta 2013

Here I come!!!

 
 Heyy!! :))
 

 

 

 
 




 
 
 
Mä istun nyt sitte junassa. Tosta hienosta kissasta tai mikälie onkaa toi kuva ni saatte kiittää Juhoo ja sitä voi kiittää siitäki et toi mun matkalaukun muoto on kuristettu vähän kummalliseks noitten remmien kanssa...Nii no joo ei mulla mitää valittamista oo ku Juho anto mulle sen kuulokkeet mukaa ja pullaa ja hahah :D
 
 
Mutta mua vähän harmittaa kun on soittamiset jääny nyt vähemmälle ja nuotit ollu jo kauan laukun pohjalla. No, perillä sitte paaaaaljon soittoa ja Mozartia ja Crusellia <3. Onneks sain opeltaki paaaljon biisejä soitettavaks ja tottakai mulla on duettoja ;)
 
 
Mä jatkan tätä mahtavaa junassa istumista ja vielä mahtavampaa VR-junaverkossa surffailua... tää on järjettömän hidas :D Huomenna sitten järkyn pitkälle lennolle. :)
 
<3 Martta

 

3 kommenttia:

  1. Ajattelinkin, että tuo sun laukku on aika epämääräisen mallinen. :) Kas kun Juho ei itteään yrittänyt salakuljettaa tuossa sun laukussa Kanadaan ;D (koska sen olis arvatenkin mieli tehnyt - sen tulee niiiiiin ikävä sua).

    VastaaPoista
  2. No joo, ihme, se olis varmasti halunnu mun vahtivan sitä tän kolme kuukauttakin XD ;D

    VastaaPoista